خرید بک لینک معتبر - سئو - بک لینک -
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت enfejar
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
508 Resource Limit Is Reached

Resource Limit Is Reached

The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.
automation

رابط کاربر تطبیقی ​​رابط ماشین انسانی (HMI).

رابط کاربر تطبیقی ​​رابط ماشین انسانی (HMI).
رابط ماشین انسانی (HMI)
به حداکثر رساندن کاربرد و سادگی کاربر از طریق I/O همه کاره، سازگاری با شبکه ایمن، تجزیه و تحلیل جاسازی شده، پردازش گرافیکی سریع، کدک های ویدئویی مقیاس پذیر، و کنترل صفحه نمایش انعطاف پذیر با Xilinx SoCs & FPGAs
بررسی اجمالی
مستندات
پشته راه حل ها
قیمت dop107bv HMI ها به عنوان مرکز اطلاعات به و از کاربران، خواه در طبقه کارخانه، سیستم SCADA راه دور، به عنوان بخشی از تجهیزات دستی و پوشیدنی مستقر شده باشند، یا در هر تعداد یا نوع دارایی تحت کنترل اپراتورها ادغام شده باشند، عمل می کنند. HMI های مدرن قابلیت ترکیب داده های محلی و ابری را برای ارائه بینش روشن در مورد فرآیند یا کار در دست ارائه می دهند، اما با ظهور محاسبات لبه، نیاز فزاینده ای به HMI ها برای تکامل فراتر از یک نمایشگر و ابزار I/O به سمت پشتیبانی وجود دارد. تجزیه و تحلیل هوشمند و تعاملی داده های ارائه شده به آن.

راه حل مبتنی بر Xilinx لیست طولانی از مزایای HMI را ارائه می دهد:

مقیاس‌پذیری پلت‌فرم از نمایشگرهای صنعتی با هزینه محدود تا HMI‌های غنی از ویژگی‌ها و سفارشی‌سازی‌شده بدون لطمه به امنیت IEC 62443، ایمنی IEC 61508 SIL 3، چرخه عمر طولانی، قابلیت اطمینان در محیط‌های سخت، قدرت کم و ردپای فیزیکی، یا سازگاری با نرم‌افزار تعبیه‌شده در سطح سازمانی معماری ها
SoC های تطبیقی ​​Xilinx کاتالوگ گسترده ای از تجهیزات جانبی استاندارد و استانداردهای اترنت صنعتی و همچنین OPC UA و DDS را بر روی اترنت سنتی یا TSN پشتیبانی می کنند.
همه دستگاه‌های Xilinx ورودی/خروجی انعطاف‌پذیر فراوانی را با قابلیت ایجاد رابط برای هر نوع نیاز غیر استاندارد یا اختصاصی ارائه می‌کنند.
نمایشگرها (LCD، TFT، و غیره) را می توان از طریق یک کنترلر اسمی تک کانالی به یک زنجیره پیچیده از پردازش های گرافیکی و ویدیویی که شامل شتاب دهنده های داخلی، پردازنده های گرافیکی، کدک های H.264/265 است هدایت کرد که جریان های گرافیکی متعددی را با هم پوشانده اند. ویدئو با وضوح تصویر
چارچوب PYNQ برای تجزیه و تحلیل جاسازی شده و یادگیری ماشینی با وب سرور یکپارچه
اکوسیستم Xilinx شامل شرکت‌های پیشرو است که از ویژگی‌های سنتی HMI و همچنین فناوری‌های نوظهور مانند واقعیت افزوده، تشخیص صدا و اتصال صنعتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

یکی از شرکا، DiSTI، تجربه استفاده از GPU تعبیه‌شده در Zynq UltraScale+ را با استفاده از محصول شاخص GL Studio دارد که به توسعه‌دهندگان رابط کاربری این امکان را می‌دهد تا گرافیک‌های دوبعدی و سه‌بعدی حیاتی با وفاداری بالا و ایمنی ایجاد کنند که سطح قابلیت اطمینان، تعامل و پیچیدگی مورد نیاز برای جاسازی را افزایش می‌دهد. برنامه های UI - همه در حالی که عملکرد عالی و کیفیت بصری را ارائه می دهند. DiSTI متخصص پیشرو و ارائه دهنده خدمات کامل در توسعه نرم افزار رابط کاربری (UI) برای بیش از 700 مشتری در سراسر جهان است.

نمونه‌های طراحی توضیحات پشتیبانی دستگاه

برای بزرگنمایی کلیک کنید
سیستم پردازش ARM برای رابط شبکه، پشته امنیت سایبری، سایر تجهیزات جانبی رایج
منطق قابل برنامه ریزی برای اترنت صنعتی، رابط دوربین و پردازش
GPU برای کنترل نمایشگر و رندر گرافیکی سه بعدی
SoC های تطبیقی ​​Xilinx

Kria K26 SOM

دستگاه‌های Xilinx از میزبانی IP با کیفیت بالا که به‌عنوان ماکرو سخت در دستگاه‌ها و از طریق یک اکوسیستم IP گسترده ساخته شده‌اند، استفاده می‌کنند. راه‌حل‌های HMI با هسته‌های IP Plug and Play پشتیبانی می‌شوند که آماده استفاده در سیستم‌عامل دیگری هستند. عملکرد کلی سیستم منجر به خروجی های صفحه نمایش با کیفیت بالا می شود که تصمیم گیری سریع را تسهیل می کند.

ایستگاه علامت گذاری لیزری XXL-BOX

XXL-Box جدید از SIC Marking این امکان را فراهم می کند که تمام نیازهای مشتری از نظر اندازه کابینت برآورده شود.

ایستگاه علامت گذاری لیزری XXL-BOX

SIC Marking، پیشرو جهانی در ردیابی صنعتی، راه اندازی ایستگاه علامت گذاری لیزری XXL-BOX جدید را اعلام کرده است. مدیر بازاریابی و فروش اریک بی خاطرنشان کرد: پس از موفقیت عظیم L-BOX و XL-BOX، ایستگاه های علامت گذاری جمع و جور ما، بارها از ما خواسته شده است که فضای کاری بزرگ تری ارائه دهیم تا بتوانیم قطعات بزرگ را علامت گذاری کنیم. در SIC Marking، رهبر جهانی در ردیابی صنعتی، برای توجیه راه‌اندازی ایستگاه علامت‌گذاری لیزری XXL-BOX جدید. XXL-BOX که در 3 اندازه اصلی با قیمت بسیار رقابتی موجود است، تعمیر اچ ام ای کاملاً مکمل طیف گسترده محصولات ایستگاه کاری لیزری SIC Marking است که این امکان را فراهم می کند تا تمام نیازهای مشتری را از نظر اندازه کابینت برآورده کند.


همانطور که از نام آن مشخص است، ایستگاه جدید XXL-BOX به لطف 3 مدل استاندارد (عرض 800، 1200 و 1600 میلی‌متر) و لوازم جانبی متعدد، ابعاد کاری رکورددار (تا ارتفاع 520 میلی‌متر) و همچنین ماژولار بودن عالی را ارائه می‌دهد. نقطه قوت این محصول جدید همچنین در توانایی آن برای انطباق کامل با نیازهای مختلف مشتریان است که نشان دهنده دانش گسترده SIC Marking در تحقق راه حل های سفارشی است:


"XXL-BOX برای استفاده کلاسیک از حجم کاری زیادش بسیار مناسب است، اما مدیر پروژه در SIC Marking را نیز قادر می‌سازد تا راه‌حل‌های سفارشی را برای برنامه‌های پیچیده‌تر علامت‌گذاری با حجم بالا ارائه دهد. نیکلاس ای. به عنوان مدیر پروژه برجسته می‌کند. انعطاف پذیری این محصول جدید از طریق تعداد زیادی لوازم جانبی. محور سه بعدی خودکار، سیستم بارگیری خودکار، کشو بارگیری یا صفحه گردان تنها چند نمونه از برنامه های پیشنهادی توسط تیم های فنی ما برای رفع نیازهای مشتریان است.

ایستگاه علامت گذاری لیزری با لیزر 5 محوره

به درخواست تعداد زیادی از مشتریان، ایستگاه علامت‌گذاری لیزری XXL-Box جدید با ETI و شرکت‌های بزرگ تولیدکننده قطعات یا مجموعه‌های فرعی بزرگ مانند شفت، بدنه سوپاپ یا پمپ، میل لنگ، اجزای اگزوز و همچنین زیربنای بدنه به موفقیت بزرگی دست یافته است. - مجامع تعجب آور نیست که آن را در بخش هایی که علامت گذاری SIC در آنها فعال است پیدا کنید: خودرو، هوانوردی، وسایل نقلیه صنعتی، هیدرولیک، نفت و گاز…

در نتیجه، گروه بین‌المللی فرانسوی این فرصت را داشت تا با قبول چالش ارائه شده توسط یک تامین‌کننده بزرگ خودروسازی آلمان، تمام کیفیت‌های محصول جدید خود را ثابت کند. این شرکت می‌خواست کد Datamatrix را روی نمونه‌های اولیه گیربکس علامت‌گذاری کند. راه حل ارائه شده یک ایستگاه علامت گذاری لیزری XXL-BOX با یک لیزر 5 محوره بود که امکان دستیابی به پنجره علامت گذاری 900 x 500 x 500 میلی متر را فراهم می کرد. این پروژه نتیجه همکاری فنی و تجاری بین دفتر مرکزی و SIC Marking GmbH (شرکت تابعه گروه در آلمان) بود و سازگاری عالی این محصول جدید با درخواست‌های سفارشی و توانایی گروه برای نظارت بر پروژه‌ها در سطح بین‌المللی را برجسته کرد.

نارندرا مودی، نخست وزیر هند، با تاکید بر موفقیت هند در مبارزه با بیماری کرونا، بر لزوم «اتکاء به خود» یا «آتمانیربهار» تاکید کرد.

دولت هند از شرکت‌های محلی خواسته است تا بر روی «ساخت هند» تمرکز کنند، اما همچنین برای تبلیغ برندهای محلی، تولید و زنجیره تأمین تمرکز کنند. به عنوان مثال، در صنعت کالاهای مصرفی سریع هند (FMCG)، به ویژه در مواد غذایی، برندهای هندی مدتی است که از دیدگاه نخست وزیر نارندرا مودی برای محلی سازی یا دیدگاه محلی سازی پیروی می کنند.

زمانی که نخست‌وزیر گفت: «با صدای محلی»، منظورش این بود که محصولات در مقابل برندهای جهانی قابل رقابت باشند. این بدان معنا نیست که فقط باید محصولاتی را خریداری کرد که دارای لوگوی "ساخت هند" روی آن هستند." - RS Sodhi, MD, Amul

خرید اچ ام ای دلتا

عملکرد برندهای هندی در صنعت کنونی هند

برای رشد در بازار هند از استراتژی "Vocal for Local" پیروی کنید

برای رشد در بازار هند، استراتژی "صدا برای محلی" را دنبال کنید

در بازار FMCG هند، برندهای هندی در «دسته‌های هندی» مانند روغن‌های مو، مکمل‌های بهداشتی پیشرو بوده‌اند، در حالی که برندهای بین‌المللی در «رده‌های بین‌المللی» مانند شامپو و خمیر دندان پیشرو بوده‌اند. علاوه بر این، برندهای هندی حتی در این دسته بندی های بسیار رقابتی مانند خمیردندان با ارائه بسیار متمایز خود، سهم بازار را به دست آورده اند.


وقتی صحبت از تقاضای مصرف‌کننده می‌شود، روند در صنعت غذا کاملاً «برای محلی» است. در گذشته دلیل خرید برند خارجی حضور محدود برندهای (هندی) بود. در کنار آن، نگرانی از اعتماد به گروه‌های محلی تا جایی که به تولید مربوط می‌شود، وجود داشت. در حال حاضر، بسیاری از برندهای ملی مواد غذایی وجود دارد، و آنها در طول سال ها توسعه یافته اند. بیش از 60 درصد از برندهای موجود در صنایع غذایی برخلاف بخش های بهداشت شخصی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مصرف کننده، برندهای محلی هستند.

نمونه دیگر، شرکت ITC نیز سرمایه گذاری گسترده ای در توسعه مجموعه ای از برندهای هندی کرده است که 25 مورد از ابتدا ایجاد شده است. سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه پیشرفته و تولید پیشرفته این برندهای برنده هندی را هدایت می کند و از نظر اعتماد در بازار داخلی پیشرفت می کند.

در همین حال، کمپین هایی برای ترویج کمپین های "صدا برای محلی" در جریان است. ITC یک "کمپین با افتخار هندی" در پلتفرم های رسانه های اجتماعی انجام داده است. دابور همچنین به عنوان بخشی از این کمپین، مجموعه ای از تبلیغات و همچنین ویدئوهای ویژه را راه اندازی کرده است. دابور ریشه های هندی شرکت و "میراث 135 ساله مراقبت از سلامت و رفاه هر خانواده هندی" را برجسته کرده است. چنین کمپین‌های قوی و متمرکزی باعث آگاهی از «صدا برای محلی»، «ساخت هند» و «تولید محلی» خواهد شد.


بدون چالش نیست


«ذهنیت هند آزاد باید «با صدای محلی» باشد. ما باید قدر محصولات بومی خود را بدانیم. اگر ما این کار را انجام ندهیم، محصولات ما فرصت بهتری پیدا نمی‌کنند و تشویق نمی‌شوند.»

اچ ام ای dop-103bq

چالش هایی در اقتصاد هند وجود داشته است. زمانی که آمول در هند راه اندازی شد، بازار هند تحت تسلط برندهای چند ملیتی بود، زیرا از کیفیت، بودجه تبلیغاتی و قدرت توسعه برخوردار بودند.

تلاش‌های دولت برای اطمینان از «صدا به محلی» حداقل در صنعت غذا کاملاً آشکار بوده است. دولت در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که آنها تا آنجا که می توانند از محصولات محلی استفاده و ترویج می کنند و همچنین مواد با درجه پایین تر را ممنوع می کند تا اعتماد و حمایت مصرف کنندگان محلی را جلب کند.

دولت می تواند وضع یکنواخت 5% GST را برای محصولات آیورودا و داروهایی که شامل محصولات کلاسیک، اختصاصی و OTC هستند، در نظر بگیرد. در حال حاضر، بیش از 80 درصد از محصولات آیورودا در دسته‌های اختصاصی و OTC قرار می‌گیرند که GST 12 درصدی را جذب می‌کنند.

«چالش‌های متعددی برای اتمانیربهار بهارات وجود دارد»، اما بر قدرت جمعیتی کشور تأکید کرد که به گفته او می‌تواند راه‌حلی برای همه این چالش‌ها بیابد. نخست‌وزیر مودی گفت: «اگر هزاران چالش وجود دارد، پس کشور نیز دارای قدرتی است که میلیاردها راه‌حل می‌دهد، هموطنان من که قدرت راه‌حل را به ما می‌دهند.»

در نتیجه برای هر سازمان تجاری، نام تجاری با ارزش ترین دارایی آن است. زمانی که یک برند در بازار جهانی، صرف نظر از اینکه در کجا تولید، فروخته یا مصرف می‌شود، به فروش می‌رساند، به غیر از حق امتیاز در هزینه‌های فنی، مالک شرکت داخلی در ارزش‌گذاری برند خود از قدردانی برخوردار می‌شود. این نیز یک استراتژی MNC اثبات شده است. من احساس می‌کنم این با موضع نخست وزیر مبنی بر عدم عضویت در توافقنامه مشارکت اقتصادی جامع منطقه‌ای (RCEP) و انتخاب یک سیاست کامل در هند مطابقت دارد.